El col·legi Pio XII s’alça amb el primer premi del Concurs de Betlems

El centre educatiu Pio XII de Vila-real ha sigut el guanyador de la 46ª edició del Concurs de Betlems organitzada per la Congregació Els Lluïsos i patrocinada per Fundació Caixa Rural Vila-real. L’escola ha rebut un diploma d’honor i 300 euros com a premi. Tot l’alumnat ha participat en aquesta iniciativa que ha plasmat escenes tradicionals del Nadal creades íntegrament amb oueres. Pel que fa al segon premi, se li ha atorgat a l’Associació de Veïns del Barri de la Soledat, qui ha recollit un diploma d’honor i 200 euros. Finalment, el centre educatiu Fundación Flors s’ha alçat amb el tercer premi que consisteix en un diploma d’honor i 150 euros.

La presidenta de la Fundació, Sonia Sánchez, i el vocal de cultura dels Lluïsos, Pablo Bonet, han sigut els encarregats de fer entrega dels premis als guanyadors del concurs de Betlems en el descans del Concert de Nadal que any rere any organitza la Fundació Caixa Rural en la seua sala d’actes. En aquesta ocasió, la Unió Musical La Lira ha deleitat al públic assistent amb un repertori de bandes sonores, així com una segona part dedicada a l’òpera. El concert va finalitzar amb la Marxa Radetzky, peça tradicional i molt esperada pel públic.