Vine a La Nostra Festa!

Fundació Caixa Rural Vila-real ha preparat un dia de diversió per als més menuts. El divendres 5 d’abril, des de les 11 fins les 14h i per la vesprada, des de les 16 fins les 20h, la plaça Major s’omplirà d’activitats dirigides als xiquets i xiquetes de Vila-real. Més de 30 jocs de fusta, castells unflables, manualitats, tallers, música, regals i molt més.

Fomentar la inclusió és fonamental per a la Fundació que té especial sensibilitat en les persones amb diversitat funcional. Per això, una vegada més, els jocs de fusta seran adaptats i per primera vegada, hi haurà una franja horària sense excés d’estímuls (d’11 a 12 hores) per a què tots els xiquets i xiquetes puguen gaudir de les activitats.