Maria Dolores Parra assumeix la secretaria general de la Fundació Caixa Rural Vila-real

Josep Ramos cedeix el càrrec per a centrar-se en la direcció de Negoci de l’entitat

El patronat de la Fundació Caixa Rural Vila-real ha celebrat recentment l’acte de cessió de la secretaria general. Josep Ramos, després de gairebé dotze anys en el càrrec, va renunciar al mateix i al mateix temps es va ratificar el nomenament de Maria Dolores Parra com a nova secretària general. Uns inicis que Maria Dolores Parra va començar fa uns mesos, amb l’objectiu de conèixer el funcionament de la fundació abans del seu nomenament.

Maria Dolores Parra és economista de formació i compta amb gran experiència en l’administració pública. El seu nomenament és una oportunitat perquè la Fundació aconsegueixca nous reptes estratègics i de creixement. A més, disposa d’un perfil amb competències molt afins a l’obra social de l’entitat i una especial sensibilitat per temes socials.

Josep Ramos, per part seva, se centrarà ara en el seu acompliment com a director de Negoci de Caixa Rural Vila-real. El període en el qual ha estat en la gerència de la fundació ha estat marcat per l’impuls a importants projectes, com el centre de negocis Efecte Vila-real o el calendari solidari, entre altres. “Encara que per sobre de tots m’agradaria fer esment als projectes amb més cor: Neurovila i XiCaEs, que ens ensenyen cada dia a valorar l’essencial de la nostra missió com a entitat social”, ha manifestat. Ramos no ha volgut oblidar-se del Centre Social, punt neuràlgic de l’activitat social i inclusiva de Vila-real, assegurant que “durant aquests 12 anys ens ha situat en la modernitat, abanderant la cultura, la tolerància i la llibertat d’opinió”.

Josep Ramos ha volgut donar les gràcies als dos presidents amb els quals ha compartit el seu mandat, Enric Portalés i Sonia Sánchez, i ha donat l’enhorabona a Maria Dolores Parra tendint-li la mà. “Per descomptat, continuaré col·laborant i ajudant en el que sigui necessari des del meu lloc com a director de Negoci de Caixa Rural Vila-real, ja que porto a la Fundació en el meu cor”, ha dit sobre aquest tema.

Per a finalitzar l’acte de cessió del càrrec, la presidenta de la Fundació, Sonia Sánchez, va expressar l’agraïment unànime de la Junta del Patronat a Josep Ramos per la seva labor aquests anys i, al mateix temps, va desitjar un exitòs i fructífer recorregut a Maria Dolores Parra al capdavant de la gerència de la Fundació.