Musical Chicago

Fundació Caixa Rural continua amb el cicle ‘Vine a Les Arts amb Fundació Caixa Rural’. En aquesta ocasió gaudirem del musical Chicago en el Palau de les Arts de València, el dissabte 13 de juliol, a les 18 hores.

Un dels musicals més famosos i emocionants de Broadway, arriba a les Arts. Una excitant història sobre avarícia, assassinat i el món de l’espectacle, amb una partitura repleta d’èxits com All That Jazz i Razzle Dazzle, i una coreografia reconeguda entre les millors de la història.

Ambientada enmig de l’extravagant decadència dels anys 20, Chicago conta la història de Roxie Hart, mestressa de casa i ballarina d’un club nocturn, que assassina amb malícia al seu amant quan ell amenaça amb abandonar-la. Desesperada per evitar la condemna, Roxie enganya el públic, als mitjans de comunicació i a la seva companya de cel·la i rival, Velma Kelly; i contracta a l’advocat més hàbil de la ciutat de Chicago, Billy Flynn. Aquest famós advocat convertirà el seu premeditat crim en una cortina de fum de titulars sensacionalistes de l’estil dels quals es poden llegir avui en les revistes periòdics d’escàndols.

Punt de trobada: Els Lluïsos

Hora d’eixida: 16 hores

Hora d’arribada: 21.30/ 22 hores

Preu: BUS+ENTRADA