La Fundació ha organitzat per al proper dissabte 1 de setembre el III Concurs de Pintura Ràpida en el qual els participants plasmaran a través d'un llenç els racons més representatius de Vila-real. Per a açò podran escollir entre sis llocs emblemàtics de la localitat per a realitzar els seus treballs: la Plaça de la Vila, la Plaça de Sant Pasqual, la Plaça del Llaurador, el Parc de la Panderola, el Jardí de Jaume I i l'Entorn de l’Esglèsia Arxiprestral Sant Jaume.
El primer guanyador del concurs rebrà una recompensa de 450 € (primer premi) i l'artista que siga nomenat segon classificat obtindrà una recompensa de 150 €. A més a més, sis de les obres de la resta de participants seran seleccionades per part del jurat i participaran en una votació a través del Facebook de la Fundació, en la quan l'obra que obtinga més "M'agrada" serà la que rebrà el premi del públic (100€).
Les dos obres guanyadores i les sis següents finalistes seran exposades al restaurant el Casino per a que puguen ser visitades pels ciutadans durant totes les festes de la Mare de Déu de Gràcia.
Els interessats en participar en el concurs deuran de llegir atentament i acceptar les bases del concurs, disponibles en aquesta pàgina, i realitzar la inscripció abans del dia 31 d'agost.
La inscripció pot realitzar-se entregant el corresponent formulari físic o completant-lo al mateix punt d'atenció del Centre de Negocis Efecte Vila-real (Av. La Murà, 3) i també a través del següent formulari en línia:
S'ha tancat el període d'inscripcions