Fundació Caixa Rural Vila-real obri el termini per a optar a les ajudes socials

La Fundació Caixa Rural Vila-real obri la convocatòria perquè les entitats socials sense ànim de lucre presenten les sol·licituds per a optar a les ajudes d’Acció Social. Per a tal fi, hauran de presentar un projecte o activitat concreta que vagen a dur a terme en 2024 en el terme municipal de Vila-real.

La finalitat de la convocatòria és contribuir a la promoció de projectes alineats amb els valors i objectius de la Fundació com ara la solidaritat cap als altres o la cooperació i innovació social. També aquells projectes que milloren la qualitat de vida de les persones en situació de desocupació, majors, persones amb discapacitat o un altre col·lectiu en risc d’exclusió social per qualsevol altre motiu, posen en valor les tradicions i cultura de Vila-real o fomenten l’esport i la salut.

Quant al període de presentació, cada entitat podrà realitzar la seua sol·licitud des del 7 fins al 29 de febrer a través de la pàgina web de la Fundació Caixa Rural Vila-real, acceptant les bases i emplenant el formulari que trobaran en l’apartat ‘Ajudes 2024’. Els dubtes i incidències es podran gestionar presencialment demanant cita prèvia trucant al telèfon 964 53 86 57.