Fundació Caixa Rural Vila-real dona 4.388, 60 euros al projecte Vilaciència

Fundació Caixa Rural Vila-real aconsegueix recaptar un total de 4.388, 60 euros gràcies als donatius del calendari solidari que l’entitat presenta tots els anys el mes de novembre juntament amb la campanya de lots de Nadal als pensionistes. En aquesta ocasió el beneficiari ha sigut el projecte Vilaciència presentat pel centre educatiu Santa María de Vila-real, el qual va aconseguir alçar-se amb el I Premi Generant valors, una distinció que pretén incentivar projectes impulsats per entitats de Vila-real que estiguen en sintonia amb els valors de la Fundació i que milloren la vida de les persones.

Cal recordar que la Fira de la ciència anomenada Vilaciència va nàixer fa tres anys. Es tracta d’una mostra on tots els alumnes poden exposar al públic els treballs científics desenvolupats al llarg de l’any. La fira, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real i la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real de l’UJI, ha anat creixent al llarg dels anys arribant a tots els centres educatius de la localitat i, enguany, amb l’expectativa de convidar a participar als centres de tota la Comunitat Valenciana que treballen projectes d’investigació.