8é curs d’agricultura ecològica

Vila-real tornarà a acollir el curs d’agricultura ecològica que organitza Temps de sembra amb el patrocini de la Regidora d’Agricultura, Sostenibilitat, Transició Ecològica, Energètica i Medi Ambient, Fundació Caixa Rural Vila-real i la Cooperativa Catòlic-agrària.

La presentació del curs tindrà lloc el divendres 31 de gener, a les 19h, al Centre Social de la Fundació Caixa Rural. La formació començarà l’1 de febrer, compta amb quatre sessions teòric-pràctiques que es desenvoluparan en el centre de l’Institut Valencià d’Investigacions Agràries (IVIA). Entre els continguts es poden trobar pinzellades a nivell històric i temes com la microbiologia del sòl, associacions i rotacions, abonaments verds, mulching, calendaris de sembra, dissenys de l’hort, planters i substàncies adequades en cas de plagues, entre altres conceptes relacionats amb l’agricultura tradicional. A més, enguany tindrà una temàtica centrada en el canvi climàtic.

Els interessats a assistir poden inscriure’s completant el següent formulari o acudint al Centre Social de la Fundació en l’horari establit: de 9 a 14h i de 16 a 20h. El cost del curs és de 50 euros i ofereix un descompte del 50% a aturats, joves i jubilats.

En finalitzar, tots els assistents rebran un diploma.