Caixa Rural Vila-real, a través de la seua Fundació, obri el termini perquè les associacions i entitats socials que vulguen optar a les ajudes que atorga l’entitat puguen presentar les seues sol·licituds. Per a això s’habilitarà un formulari en la pàgina web de Fundació Caixa Rural, que els col·lectius hauran d’emplenar entre el 7 de gener i el 21 de febrer.

L’any passat la Fundació de l’entitat va subvencionar els projectes de més de 70 entitats socials per un total de 35.000 euros, que van permetre donar suport a la labor humanitària que realitzen les associacions de Vila-real.

L’objectiu d’aquestes ajudes és patrocinar activitats i projectes impulsats per entitats i associacions de caràcter social, col·laborant amb elles en el treball que realitzen al llarg de l’any. Les peticions s’avaluaran conforme a les bases publicades i a l’adequació del projecte a aquestes. La resolució de la convocatòria es comunicarà durant el mes de març, amb un termini de quinze dies per a esmenar o reformular les mateixes si escau. Les ajudes queden condicionades a l’execució del projecte i a la justificació del mateix segons el model que els serà facilitat.

Consulta les bases del concurs ACÍ

*En cas de dubte es poden ficar en contacte amb nosaltres a través del 964 53 86 57

Emplena el següent formulari per a sol·licitar una subvenció de Fundació Caixa Rural Vila-real

Complete el siguiente formulario