Fundació Caixa Rural Vila-real obri la convocatòria perquè les entitats locals opten a les subvencions de 2021. En aquesta ocasió, les ajudes van dirigides a entitats assistencials i inclusives, ja que des del Patronat de la Fundació consideren prioritari fer costat a aquestes associacions en moments tan complicats com els actuals. El període per a presentar les sol·licituds serà del 15 al 28 de febrer a través de la pàgina web de la Fundació. Els interessats hauran de consultar les bases, emplenar el formulari i adjuntar la documentació requerida.

Els anys anteriors, l’entitat ha col·laborat amb associacions culturals, esportives o socials, però a causa de la pandèmia l’any passat la major part dels projectes no van poder realitzar-se. Per aquest motiu i per la greu situació que estan passant les entitats assistencials i inclusives, des del Patronat s’ha decidit col·laborar únicament amb aquestes associacions.

Consulta les bases del concurs ACÍ

*En cas de dubte es poden ficar en contacte amb nosaltres a través del 964 53 86 57

Ha finalitzat el període de sol·licitud