Fundació Caixa Rural Vila-real obri la convocatòria perquè les entitats locals opten a les subvencions de 2022. En aquesta ocasió, i tal i com es va decidir el passat any, les ajudes van dirigides a entitats assistencials i inclusives, ja que des del Patronat de la Fundació consideren prioritari fer costat a aquestes associacions en moments tan complicats com els actuals. El període per a presentar les sol·licituds serà del 17 de gener al 13 de febrer a través de la pàgina web de la Fundació. Els interessats hauran de consultar les bases, emplenar el formulari i enviar la documentació quan es requerisca.

Per a les entitats que no tinguen carácter assistencial i inclusiu, s’ha habilitat un formulari on poden presentar el seu projecte: fundaciocaixarural.org/es/contans-el-teu-projecte/

Consulta les bases del concurs ACÍ

*En cas de dubte es poden ficar en contacte amb nosaltres a través del 964 53 86 57