La Fundació Caixa Rural Vila-real obri el termini perquè les entitats presenten les sol·licituds per a optar a les ajudes. Qualsevol entitat amb objecte social, assistencial, cultural, relacionat amb tradicions populars o similars que estiga degudament constituïda i que actue a Vila-real pot optar a aquestes ajudes socials. Per a tal fi, hauran de presentar un projecte o activitat concreta que vagen a dur a terme en el 2023.

Quant al període de presentació, cada entitat podrà realitzar la seua sol·licitud des del 23 de desembre fins al 31 de gener emplenant el formulari que trobaran més a baix. Cal recordar que s’ha habilitat també un formulari on poden presentar projectes en qualsevol període de l’any: fundaciocaixarural.org/es/contans-el-teu-projecte/

Consulta les bases ACÍ

En cas de dubte o per a realitzar la sol·licitud presencialment es poden posar en contacte amb nosaltres a través del 964 53 86 57 per a demanar cita.

Ha finalitzat el termini