Sala d’actes

El Saló d'Actes de la Fundació és un referent cultural en la nostra ciutat, on es porten a terme multitud d'esdeveniments, tant activitats promogudes per la Fundació com per aquelles associacions que ho sol·liciten.

El saló té una capacitat de 288 persones assegudes, entre el pati de butaques i la platea. A més a més, el recinte disposa d'un ampli escenari amb teló, un potent equip de so de 3000w amb micròfons i taula de barreges, un sistema d'il·luminació amb caps mòbils, Fresnel, Storbo i seguidors.

També disposem de taula de conferències amb micròfons i llums de cortesia, un faristol, projector d'alta definició, pantalla geganta, i una càmera fixa i la possibilitat de gravar l'àudio i vídeo dels actes en diversos suports.

Per als concerts, posem a la disposició de qui ho sol·licite un piano de cua.

El saló està completament decorat amb tapissos i en ell podem trobar una escultura de l'artista local José Ortells López "Escultor Ortells".

Entre els esdeveniments destacats duts a terme en el saló, podem destacar les actuacions de "Labuat", "Carlos Goñi (Revólver)", "Reverendo Moe"... en la Festa del Cooperativisme de la Fundació.