Cursos d’Informàtica i Smartphone

Fundació Caixa Rural Vila-real continua amb la seua gran aposta per corregir la bretxa digital existent a través dels cursos d’Informàtica que imparteix des de fa quatre anys. Uns cursos cada vegada més populars entre un sector de la població que contínua demandant aprendre coneixements bàsics sobre informàtica i fins i tot continuar la seua formació a un nivell més avançat. Els cursos que s’imparteixen són informàtica I, informàtica II i, a causa de la demanda dels usuaris, la Fundació implanta un tercer nivell, telèfons intel·ligents a aquells socis de Caixa Rural Vila-real i veïns del municipi que vulguen continuar amb el seu procés formatiu en les noves tecnologies.

Data: Gener/ Març

Lloc: Centre Social de Fundació Caixa Rural Vila-real (Sala de noves tecnologies)

Professor/coordinador: Santi Vilanova, Telèfon: 602 68 59 41

Inici: per determinar

Final: per determinar

PREU:

Socis Caixa Rural Vila-real 25 €

No vinculats 50 €

CONTINGUT:

Informàtica Iniciació nivell 0 Informàtica Continuació Iniciació nivell mig/baix
Objectiu: perdre la por a l’ordinador, agafar confiança.

Introducció (components de l’ordinador, encendre, apagar, escriptori)

Juguem amb Ratonejant

El teclat

Pràctiques de ratolí i teclat en www.societatdelainformació.com/alfabetització/es/pointer.html