Xerrada- col·loqui a càrrec de Pablo Pineda

Pablo Pineda Ferrer és ambaixador de Fundació Adecco i primer llicenciat universitari europeu amb síndrome de Down, qui va obtindre la titulació en una època en la qual la societat era menys inclusiva, convertint-se així en un clar exemple de superació.

Pablo Pineda és escriptor, actor, conferenciant i consultor en diversitat. En 2009 va guanyar la 'Concha de Plata' del Festival de cinema de Sant Sebastián per la pel·lícula “Yo también”. En 2015 va donar un discurs com a representant mundial de la discapacitat en la seu de les Nacions Unides.

En l'últim any ha protagonitzat al costat de “El Langui” el programa televisiu “Donde comen dos”, així com les primeres campanadas inclusives de la història de la televisió en Canal Sur.

Preinscripció a la Xerrada- col·loqui a càrrec de Pablo Pineda- PLACES LIMITADES