
L’Ajuntament de Vila-real, el Ministeri d’Educació i la plataforma d’Aula Mentor posen en marxa una sèrie de mòduls formatius basats en les necessitats del mercat laboral actual.
Són mòduls semipresencials d’una duració de 3 a 5 mesos, més un mes de pràctiques en una empresa, amb titulació del Ministeri d’Educació. Els alumnes comptaran amb un tutor personal que resoldrà els seus dubtes i a més, es crearan grups per a treballar les activitats i crear sinèrgies.
MÒDUL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL AULA MENTOR VILA-REAL EN DISSENY GRÀFIC I INKJET
Del 20 d'octubre de 2020 al 25 de març de 2021.
Horari:
Dimarts, dimecres i dijous de 16.00 a 20.00 hores.
Lloc:
Sala de formació Fundació Caixa Rual Vila-real.
Plaza de la Vila, 3. 12540 Vila-real (Castelló)
Escola Superior de Ceràmica de l'Alcora (ESCAL).
Av. Corts Valencianes, 23, 12110 L'Alcora, Castelló.
Modalitat:
Presencial, pràctica i online.
Certificació:
Els alumnes que completen el curs de manera satisfactòria rebran un certificat emés pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
Preu:
240 €
D'altra banda, en el segon apartat del mòdul es treballarà l'aplicació del Photoshop en les màquines de decoració ceràmica mitjançant la tecnologia Inkjet, una aplicació cada vegada més demandada en la indústria ceràmica actual.
Continguts del mòdul:
PART 1. Familiarització amb els programes d'edició.
1.1. Photoshop (bàsic)
1.2. Illustrator
1.3. Autoedició amb InDesign
PART 2. Aplicació a la decoració digital ceràmica (Inkjet)
2.1. Teoria de l'aplicació a la decoració digital ceràmica (Inkjet)
2.2. Pràctica de l'aplicació a la decoració digital ceràmica (Inkjet)