III Mòduls d’Especialització Professional

L’Ajuntament de Vila-real, el Ministeri d’Educació i la plataforma d’Aula Mentor posen en marxa una sèrie de mòduls formatius basats en les necessitats del mercat laboral actual.

Són mòduls semipresencials d’una duració de 3 a 5 mesos, més un mes de pràctiques en una empresa, amb titulació del Ministeri d’Educació. Els alumnes comptaran amb un tutor personal que resoldrà els seus dubtes i a més, es crearan grups per a treballar les activitats i crear sinèrgies.

1. MÒDUL ESPECIALITZAT EN DISSENY I IMPRESSIÓ DIGITAL

En aquest curs es desenvolupen els processos d’edició de fotografies digitals amb Photoshop, logotips o cartelleria amb Illustrator, o autoedició i maquetació professional amb InDesignCS6. En finalitzar el curs, l’alumnat dominarà diferents tècniques de treball adreçades a l’edició bàsica i a l’obtenció de diferents efectes especials, fotocomposicions i qualsevol altre tipus de gràfic aplicable a la comunicació impresa o en línia per a la promoció d’empreses, productes o esdeveniments. En resum l’alumne adquirirà totes les habilitats necessàries per portar endavant una empresa de disseny.

A més, en aquesta segona edició s’ha afegit un apartat on es treballarà l’aplicació del Photoshop dintre de les màquines Inkjet, una ferramenta necessària i amb creixent demanda en la indústria ceràmica actual.

Es requereixen coneixements bàsics d’informàtica, a nivell d’usuari.

Hores: 330 h (dos dies a la setmana de 16.00 h a 20.00 h, al centre social de la Fundació Caixa Rural Vila-real)

Preu: 192 €

2. MÒDUL ESPECIALITZAT EN COMERÇ ELECTRÒNIC I COMMUNITY MANAGEMENT

En aquest curs es desenvoluparàn totes les habilitats necessàries per poder emprendre en Internet, doncs les noves formes de comerç evolucionen i cada cop té menys sentit establir una tenda física per a desenvolupar una activitat de comerç. S’estudien els aspectos tècnics, sociolaborals, legals, etc… d’aquesta modalitat de treball i de negoci, que implica l’ús habitual de métodes de processament electrònic d’informació.

Amb el curs de Community Manager també aprendràs les bases per a gestionar la comunitat entorn a una PIME d’una manera professional, donant importancia a dos de les plataformes més utilitzades, Facebook i Instagram.

Hores: 420 h (dos dies a la setmana de 16.00 h a 20.00 h, al centre social de la Fundació Caixa Rural Vila-real)

Preu: 240 €

SEMIPRESENCIAL

Aquests cursos tindran una part presencial i una altra que es podrà fer via online.

Més informació a www.aulamentorvilareal.wordpress.com