La Fundació participa en les Festes de Sant Pasqual

Como ya es habitual, Fundació Caixa Rural Vila-real se implica en las fiestas patronales de la ciudad de Vila-real a través de patrocinios y colaboraciones de diversos tipo.

En esta ocasión destacamos la campaña de distribución de pulseras solidarias en favor a Enach Asociación, formada por un grupo de familiares afectados por la extraña enfermedad NACH que suele afectar a niños de diez años en la mayoría de los casos diagnosticados. Toda la información sobre la misma está disponible en www.enach.org. Las pulseras se pueden conseguir a cambio de un donativo de 2 € en el Centro Social de la Fundación (plaza la Vila, 3), el centro de negocios Efecte Vila-real, Espai Jove y en los comercios y peñas colaboradores.

Por otra parte, la Fundación inaugura el primer día de las fiestas las exposiciones del Centro Social, en esta ocasión a cargo del “Grup Divendres” formado por Juan Salomón Lloret, Luis Ramos, Antonio Caparrós, Ricardo Gil, Piti Salomón y Guillermo Solsona. En ese mismo día también se celebra un concierto en el salón de actos a cargo de Sociedad Música Académica.

Desde la organización deseamos que todos los vila-realenses  pasen unas buenas fiestas. A continuación se adjunta la programación de actos en los que nos hemos implicado.

Fecha Hora Acto
Viernes 12 12:15 h En la Plaça la Vila, desde el balcón de la Fundació Caixa Rural de Vila-real, anuncio de fiestas y

lectura del pregón de Batiste Carceller Ferrer, a cargo de Lina Granell Vidal. Patrocina

Preventec. Organitza la Junta de Festes.

A partir de las 18:00 h Inauguración Exposicions Caixa Rural Vila-real (en les salas de exposiciones), del 12 al 21 de mayo.

Visita del alcalde, reina y dames

18:00 h En el saló de actos de la Fundació Caixa Rural Vila-real, concierto final de carrera. Colaboran

Sociedad de Música Académica de Vila-real y la Caixa Rural Vila-real. Patrocina la

Regidoría de Cultura.

19:30 h En la sala de conferencias de la Fundació Caixa Rural, Fórum sobre las religiones en Vila-real.

Organitza Associació La Convivència.

Sábado 13 12:00 h En la avenida de la Murà, 76 Concurso de paellas para peñas, organizan Junta de Festes y  Comissió de Penyes. Patrocinan la Caixa Rural

Vila-real y Carrefour.

14:00 h En la avenida de la Murà, “31é dinar de penyes”, organizado por Junta de Festes y Comissió de Penyes. Patrocinan la Caixa Rural Vila-real y Carrefour.
Domingo 14 11:30 h Misa en la capilla del Cristo del Hospital, con la asistencia de la reina,

damas de la ciudad y autoridades. Actuará el Cor Ciutat de Vila-real Fundació Caixa Rural,

dirigido por Miguel Alepuz.

Lunes 15 18:00 h En el salón de actos de la Fundació Caixa Rural Vila-real, concerto final de carrera. Colabora

Regidoría de Cultura.

Martes 16 18:00 h Campanya d’aliments solidaris. Inici de la recollida d’aliments i donatius solidaris

als porxes de la plaça de la Vila. Organitza Càritas i la Junta de Festes i col·laboren la

Comissió de Penyes i la Caixa Rural Vila-real.

Jueves 18

18:00 h A la sala d’actes de la Caixa Rural Vila-real, concert fi nal de carrera. Col·labora la Societat de Música Acadèmica de Vila-real i la Caixa Rural Vila-real. Patrocina la Regidoria de Cultura.
1:30 h Al Centre de Congressos, Fires i Trobades, 27é Concurs d’empedrats per a penyes, patrocinat per la Caixa Rural Vila-real i Carrefour. Tot seguit, discomòbil. Organitza la Junta de Festes i la Comissió de Penyes.
Viernes 19 11:00 h A la plaça Major, campanya de sensibilització “ACUDIM al carrer!” amb les aventures del capità Vida Real. Activitats adreçades a tota la població amb l’objectiu de conscienciar la ciutadania de la importància d’una ciutat accessible. Organitzada per l’Associació Col·lectiu Unió d’Integració al Discapacitat ACUDIM. Col·labora Dinserta

de Fundació Caixa Rural.

Regidoria de Cultura.

22:00 h A l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner, XX Nit de Ronda. Premis Flor de

Taronger. Organitza l’Orquestra de Pols i Pua Francesc Tàrrega. Patrocinen les regidories

de Normalització Lingüística, Tradicions, Cultura i la Junta de Festes. Col·labora Caixa

Rural Vila-real.

Sábado 20 18:00 h A la sala d’actes de la Caixa Rural Vila-real, concert fi nal de carrera.

Col·labora la Societat de Música Acadèmica de Vila-real i la Caixa Rural

Vila-real. Patrocina la Regidoria de Cultura