Gala 25é aniversari

La Fundació Caixa Rural Vila-real ha celebrat este divendres el seu 25 aniversari amb una gala en la qual s’ha reconegut la seua trajectòria, destacant el seu rellevant paper des dels seus inicis en 1998, aconseguint adaptar-se a les necessitats de la societat local, fins a l’actualitat.

La presidenta de l’entitat, Sonia Sánchez, ha manifestat que “continuarem treballant perquè des de la Fundació continuem impactant de manera positiva a la ciutat de Vila-real i en tota la Comunitat Valenciana”.

Més de 300 persones s’han congregat en esta celebració celebrada en la sala d’actes de l’entitat, a la qual han assistit l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, la presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, així com els Fills Predilectes de la ciutat, Rafael Beltrán Moner i José Gómez Mata.

L’acte, amenitzat pel violoncel·lista Alfons Rochera i el guitarrista Darío González, també ha comptat amb la presència d’empreses, fundacions, entitats socials, col·laboradors, empleats i antics patrons que han format i formen part de la història de la Fundació.

“Volem compartir este dia tan especial amb persones i entitats que són part fonamental de la nostra història i agrair-los la seua implicació i suport”, ha declarat la presidenta de Caixa Rural Vila-real, qui ha reconegut de manera especial el paper realitzat en estos 25 anys pels dos secretaris que ha tingut la institució, Pedro Bonet i Josep Ramos.

Un dels moments més rellevants de la gala ha sigut el lliurament del ‘I Premi Generant valors’ al projecte ‘Vilaciència’ del Col·legi Santa María de Vila-real. Una distinció que pretén cada any incentivar projectes impulsats per entitats de la ciutat que estiguen en sintonia amb els valors de la Fundació Caixa Rural i ajuden a millorar la vida de les persones.

El projecte ‘Vilaciència’, que compta amb el suport de l’Ajuntament de la població i la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real de la Universitat Jaume I, ha anat creixent amb els anys, arribant a tots els centres educatius de la localitat i amb l’expectativa de convidar a participar als centres de tota la Comunitat Valenciana que treballen en projectes d’investigació. Amb esta iniciativa es fomenta la vocació científica, s’encoratja als joves a investigar i a donar a conéixer a tot el món projectes que milloren la vida de la societat.