QUÉ ÉS XICAES?

XiCaEs és el nou projecte assistencial-social de Fundació Caixa Rural Vila-real, dirigit al suport de xiquets i xiquetes amb capacitats especials. Pretén fer visibles les problemàtiques que afecten a aquest col·lectiu i sensibilitzar a la població sobre les seves necessitats. Fundació Caixa Rural Vila-real ha creat en el Centre Social un espai adaptat, que reunirà els serveis professionals necessaris per a donar atenció tant als xiquets/etes com a les famílies, en un mateix lloc físic i que, al seu torn, també servirà per a practicar diverses activitats lúdiques i de socialització.

SERVEIS I ACTIVITATS:

• Logopedia
  • Psicologia
  • Fisioterapeuta
  • Piscina (els xiquets acaben l’activitat dutxats i canviats)
  • Teràpia ocupacional
  • Respir (dissabtes de 18.00 a 20.00 hores)
  • Musicoteràpia (dissabtes de 11.00 a 12.00 hores)

CONTACTE:

xicaes@fundaciocaixarural.org

Plaça de la Vila, 2 – 5ª planta, 12540, Vila-real (Castelló)

FORMULARI DEL VOLUNTARI:

Tots junts som més forts, i amb la teua ajuda el bon funcionament d’aquest projecte serà més fàcil d’aconseguir. Si vols fer-te voluntari completa el següent formulari.  Moltes gràcies per la teua col·laboració.