Xarcuteria i Vinoteca Santiago Manrique ha llançat una acció solidària en benefici de XiCaEs a través de la seua campanya de lots i regals nadalencs. Ofereix tres lots solidaris 'XICAES' dirigits tant a compres de particulars com a comandes per a empreses. El 10% dels beneficis procedents dels mateixos es destinaran a l'associació dirigida a xiquets amb capacitats especials XiCaEs.

Pots fer la teua comanda a través del següent formulari o telefonant al 696 08 56 90. Si vols demanar lots diferents hauràs de fer-ho en comandes diferents seleccionant el lot corresponent i la quantitat cada vegada. També pots triar altres articles diferents del catàleg complet de Xarcuteria i Vinoteca Santiago Manrique 2020 i fer la comanda en aquest mateix formulari. El 10% dels beneficis es destinaran igualment a l'associació XiCaEs.