Gimnàstica-Robust3

Fundació Caixa Rural Vila-real i el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real llancen la segona edició de Robust3, un programa d’exercici físic dirigit a persones majors de 60 anys que pretén previndre i combatre el declivi físic associat a l’envelliment. Els seus beneficis són l’augment de la massa muscular i la força, l’augment de la velocitat de marxa i la disminució del cansament o fatiga. Ajuda a previndre les caigudes, la deterioració física, la deterioració cognitiva i la dependència. A més, millora la mobilitat, la coordinació, l’equilibri i la qualitat de vida.

La primera edició ha sigut molt satisfactòria per als usuaris, els quals han definit aquesta activitat com a necessària i molt recomanable. A causa de l’èxit de participació, a mitjan de març donarà inici una segona edició impartida per la fisioterapeuta i terapeuta ocupacional de XiCaEs i Neurovila, Estela García, que finalitzarà a mitjan del mes de maig.

Horaris

Dilluns i dimecres, en dos grups, de 10 a 11h i d’11.30 a 12.30h. (Es tindrà en compte l’horari triat en la mesura que siga possible).

Cinquena planta del Centre Social de la Fundació

Les persones interessades a realitzar aquesta activitat hauran d’inscriure’s en el punt d’atenció del Centre Social (plaça de la Vila, 2) en horari de 10 a 13h i de 17 a 20h o en el següent formulari:

PLACES COBERTES. APUNTA’T A LA LLISTA D’ESPERA.