Curs d’Iniciació a la Informàtica

La Fundació Caixa Rural Vila-real continua amb la seua gran aposta per corregir la bretxa digital existent en una de les franges d’edat més vulnerables, els nostres majors, a través dels cursos d’Informàtica que imparteix des de fa tres anys. Uns cursos cada vegada més populars entre aquest sector de la població que contínua demandant aprendre coneixements bàsics sobre informàtica i fins i tot continuar la seua formació a un nivell més avançat. A causa d’aquesta demanda dels usuaris, la Fundació implantarà l’any que ve un tercer nivell per a ensenyar l’ús del smartphone aquells socis de Caixa Rural Vila-real i veïns del municipi que vulguen continuar amb el seu procés formatiu en les noves tecnologies.

Els cursos d’iniciació a la informàtica van sorgir després de detectar que el públic d’edat més avançada es quedava arrere en temes d’informàtica i noves tecnologies. Aquesta realitat va fer que la Fundació Caixa Rural Vila-real, amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, engegaren esta iniciativa per la qual han passat més de 230 alumnes, els quals han après a tenir un domini d’Internet, així com de les eines més importants de comunicació tals com el correu electrònic, l’ús de la banca electrònica o les xarxes socials, entre unes altres. “Dins de la filosofia de Caixa Rural Vila-real sempre ha estat el contribuir a la formació dels socis i de la societat de Vila-real en el seu conjunt”, explicava el president de l’entitat, Enric Portalés.

Aquells socis i veïns que estiguen interessats en els cursos d’informàtica poden inscriure’s en:

Efecte Vila-real, Avinguda la Murá n° 3 Vila-real

O al telèfon, 964521678