Fundació Caixa Rural Vila-real, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Fundación Manantial, llança per primera vegada unes subvencions perquè les entitats socials presenten les sol·licituds per a optar a les ajudes a la digitalització que atorga l’entitat. A aquest efecte, s’ha habilitat un formulari que les associacions interessades hauran d’emplenar entre el 10 de març i el 10 d’abril d’aquest mateix any. L’objectiu d’aquestes ajudes és millorar la presència digital de les entitats socials sense ànim de lucre de Vila-real.

Consulta les bases ACÍ

**En cas de dubte es poden ficar en contacte amb nosaltres a través del 964 53 86 57

Complete el siguiente formulario

AsistencialDeportivaReligiosaCulturalEducativaOtro