Carrera “Supera els teus límits: I 10K Efecte Vila-real i I Maratons Test: 20K i 30K

La Fundació ha organitzat una carrera solidaria que es realitzarà el proper 1 d'octubre en tres modalitats distintes: 10K, 20K i 30K. Els beneficis que s'obtinguen de la mateixa es destinaran a la delegació de Vila-real de l'Associació Provincial d'Alzheimer. Aquelles persones que vulguen participar en la mateixa han de llegir i acceptar el seu reglament i realitzar correctament la seua inscripció.

Dia: diumenge 1 d'octubre de 2017

Hora de l'eixida: 8.30 hores

Preus:

• Per al 10K - 9 € amb una bonificació especial de 2 € per a aquelles persones que s'inscriguen abans de l'1 d'agost
  • Per al 20K - 14 € amb una bonificació especial de 2 € per a aquelles persones que s'inscriguen abans de l'1 d'agost
  • Per al 30K - 19 € amb una bonificació especial de 2 € per a aquelles persones que s'inscriguen abans de l'1 d'agost

Inscripció:

Les persones que vulguen participar en la carrera han de realitzar la seua inscripció abans del dia 27 de setembre a la pàgina web www.42ypico.es o acudint a algun dels punts físsics de venda, que són els següents:

• Botiga Villarreal CF (plaça Major)
  • A1Fsport (carrer Mestre Goterris)
  • Esport 2 (carrer Torrehermosa)
  • Deportes Eva (carrer Sant Pascual)

Replegada del dorsal i de la bossa del corredor:

• Dissabte 30 de setembre del 2017, de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 21.00 hores al Centre Social de la Fundació (plaça de la Vila, 3)
  • Diumenge 1 d'octubre de 2017, de 07.20 a 08.20 hores en el Pavelló Sebastián Mora

Per a poder fer la retirada del dorsal el corredor deurà de presentar el seu DNI. En el cas de que el replegue una altra persona caldrà presentar una autorització signada amb una còpia del DNI del corredor.

Seguretat:

Gràcies a la col·laboració de Unimat prevención, s'habilitaran diversos punts de cardioprotecció al llarg del recorregut, amb el Desfibril·lador Extern Automàtic més avançat del mercat i amb personal format per al seu ús.

VOLUNTARIOS

Para realizar el evento necesitamos voluntarios que se encarguen de llevar a cabo las tareas de organización. Todos los voluntarios han de acudir el 1 de octubre de 2017 a las 7:30 horas de la mañana al Pabellón Sebastian Mora de Vila-real, junto a la línea de meta. En este momento se explicaran sus funciones. Como agradecimiento por su colaboración los voluntarios recibirán la bolsa del corredor y algún otro obsequio especial.

Los interesados en ser voluntarios tienen que realizar el siguiente formulario de inscripción: