Curs d’Iniciació a la informàtica

La Fundació Caixa Rural Vila-real comença les inscripcions del curs d’iniciació a la informàtica Caixa Rural Vila-real en el qual els alumnes aprendran durant tres mesos coneixements bàsics d’informàtica que els permetran tenir un domini d’Internet, així com de les eines més importants de comunicació tals com el correu electrònic, l’ús de la banca electrònica o les xarxes socials, entre unes altres. En aquesta ocasió, els cursos s’impartiran en la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC), Av. Pius XII nº43, a causa del període d’obres en el qual està immers la Fundació per a millorar les seues instal·lacions. A més, aquesta entitat també ha decidit apostar una vegada més pel curs d’informàtica avançada per a tots aquells alumnes que demanden seguir amb l’aprenentatge en aquesta matèria.

El termini per a apuntar-se als cursos ja està obert. Totes les persones interessades poden posar-se en contacte amb Juan Luís Sanchez (juanluis@fundaciocaixarural.org) TEL 964 52 16 78.